МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!

МЕТА – ЄДНАЄ!  ЦІЛЬ,  ДОДАЄ  НАСНАГИ!  НІЧОГО  ЩЕ  НЕ  ВТРАЧЕНО!   СЛАВА  УКРАЇНІ!   СЛАВА НАЦІЇ!

пятница, 11 августа 2017 г.

ПРОПОЗИЦІЯ ДО АКТИВНИХ ДІЙ

Керівникові  ПАТ _____________газ
00000, місто ______, вул. ________,
                                                            людина українського народу,
                                            громадянина України
                                                                  _____________________________
місто ___, вул. ________, буд ____,
                                        тел. 000 000 00 00.

ПРОПОЗИЦІЯ - НАКАЗ
співвласника майна та надр України
           
      1 серпня 2017 року я отримав рекомендованого інформаційного листа з вимогою до споживача ______________________________ скласти договір  з ПАТ _______газ про розподіл природного газу на умовах Типового договору розподілу природного газу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2498, що є однаковим для всіх споживачів України.
   Я маю правовий статус людини корінного народу України, відповідно до  якого Я Є ВЛАСНИКОМ  систем та мереж видобутку природного газу на території України, а також власником газорозподільних систем, якими природний газ транспортується до моєї оселі. Власник майна на власний розсуд або через призначених ним довірених осіб володіє, користується, розпоряджується своєю власністю.
   Моє право власності на системи та мережі видобутку природного газу та газорозподільних систем та транспортування природного газу підтверджено Декларацією про державний суверенітет України (документ №55-ХІІ), затвердженою Всеукраїнським референдумом 01.12.1991року.
   Цивільний Кодекс України є непридатним до застосування його статей до мене тому, що я маю правовий статус людини. ЦКУ визначає порядок цивільних відносин між фізичними та юридичними особами і не стосується відносин ЛЮДИНИ з такими особами.
   Я нікому не доручала розпоряджуватись та користуватись  своєю власністю, в тому числі і ПАТ _______газ. Тобто, ПАТ ________газ не є належним суб’єктом господарювання моєю власністю на моїй території. 
   Я можу розглянути питання щодо складання угоди між мною та ПАТ __________газ щодо умов оренди мого майна для здійснення господарської діяльності, зазначеної в ваших документах.
   Я, __________________________________________, маю юридичний статус громадянина України, що є суб’єктом владних повноважень.
   Це значить, що всі органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають отримати від мене дозвіл та повноваження на здійснення будь якої законодавчої та виконавчої діяльності на всій території України.
   Це стосується, насамперед, діяльності НКРЕКП, що затвердила Кодекс газорозподільних систем, Типовий договір розподілу природного газу, тощо не маючи на це повноважень та дозволу.
   Також це стосується і діяльності ВР України та Президента України, що видають законодавчі та розпорядчі акти (Цивільний Кодекс України, розпорядчий акт про утворення НКРЕКП тощо), не маючи на це дозволу та відповідних повноважень.  
   Тобто, відповідно до свого правового та юридичного статусу  я є суб’єктом владних повноважень та власником  систем та мереж видобутку природного газу на території України, а також ВЛАСНИКОМ газорозподільних транспортних  систем, а не споживачем природного газу та послуг ПАТ ___________газ.
   Повноваження ПАТ _________газ щодо здійснення господарської діяльності, складання договорів з газопостачання та отримання за це плати не підтверджено мною – суб’єктом владних повноважень та власником вищезазначених систем та мереж.
   В зв’язку з усім вищезазначеним ПРОПОНУЮ ТА НАКАЗУЮ ПАТ _________газ негайно відновити постачання газу до моєї оселі та скласти зі мною договір про оренду моєї власності (газорозподільних транспортних систем міста _________)  для здійснення своєї господарської діяльності.

Додатки:

1. Копія волевиявлення людини.
2. Копія деяких сторінок паспорту громадянина України. 

По матеріалам заяви Лариси Щепеткіній
Опублікував: Дмитро Скобліков
http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/    СІЧЕСЛАВ ІНФО

ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ» функціонує виключно за ініціативою представників організації і не фінансується політичними партіями і олігархічними структурами. Небайдужі громадяни можуть підвищити результативність нашої роботи по формуванню ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ міста Дніпра – допомагаючи друкувати поліграфічні матеріали, або переказуючи благодійні кошти на особисту карту Приват банку відкриту на ім’я керівника організації Скоблікова Дмитра Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу: благодійні внески на статутну діяльність.



Если Вам была полезна моя статья, прошу поделиться ей в социальных сетях

Комментариев нет:

Отправить комментарий