«Територіальна громада міста Дніпропетровська» не
зареєстрована – відповідь Державної казначейської служби (документ)
Саме з таким формулюванням, напередодні двадцятої
річниці Дня Конституції
України, ми отримали відповідь (на фото) на наш інформаційний
запит від Головного
управління Державної казначейської
служби України у Дніпропетровській області: «станом на 24.06.2016 в
Єдиному реєстрі розпорядників
бюджетних коштів та одержувачів бюджетних
коштів юридична особа «Територіальна громада міста Дніпропетровська» не зареєстрована, і
відповідно в ГУ Державної казначейської
служби України у Дніпропетровській області не обслуговується».
Головне
Управління Державної
казначейської
служби України
у
Дніпропетровській області
49000 м. Дніпропетровськ
вул. Челюскіна, 1,
Голова ДМГО Скобліков
Дмитро
Володимирович
Запит
про надання публічної інформації за Законом України
"Про
доступ до публічної інформації"
В Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування (ст..7. КУ),
яке є правом територіальної
громади самостійно вирішувати
питання місцевого значення в межах Конституції та законів України (ст..140.
КУ).
Відповідно до Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні» (від 21.05.1997 № 280/97-ВР) первинним
суб’єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і
повноважень є територіальна громада села, селища, міста
(ст..6):
В загальних положеннях зазначено, що територіальна громада – це
жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є
самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне
об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр:
адміністративно-територіальна одиниця - область, район, місто, район
у місті, селище, село.
Як зазначено в статті 2., цього закону, місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване
державою право. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами.
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або черезутворені ними органи
місцевого самоврядування управляють
майном, що є в комунальній власності; затверджують програми
соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання;
затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і
контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до
закону (ст. 143. КУ).
Згідно статті 16. Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні», всі органи місцевого самоврядування, що
становлять єдину систему місцевого самоврядування в Україні, визначену статтею
5. цього закону, мають бути юридичними особами: „Органи
місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами
власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть
відповідальність за свою діяльність відповідно до закону”.
В статті 60., зазначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст,районів у містах належить право комунальної власності
на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю,
природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки,
страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств,
житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони
здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі
та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права
комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Відповідно до статті 2., Бюджетного кодексу
України (ВР № 2456-VI від 08.07.2010) бюджет – це план формування та використання
фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються
відповідно органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду.
Бюджети місцевого самоврядування – це
бюджети територіальних громад сіл,
їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети
об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та
перспективним планом формування територій громад.
Відповідно до статті 5., цього документу, бюджетна система Українискладається
з державного бюджету та місцевих бюджетів.
Місцевими бюджетами є бюджет Автономної
Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Бюджетами місцевого самоврядування
є бюджети територіальних громад сіл,
їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети
об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та
перспективним планом формування територій громад.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну
казначейську службу України (документ № 215-2015-п від 15.04.2015) Державна
казначейська служба України (Казначейство) є центральним органом виконавчої
влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів
України через Міністра фінансів і який реалізує державну політику у сферах
казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку
виконання бюджетів.
Згідно пункту 4 цього Положення, Казначейство
відповідно до покладених на нього завдань та в установленому законодавством
порядку, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі
ведення єдиного казначейського рахунка, відкритого у Національному банку,
здійснює розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів
бюджетних коштів, здійснює відкриття і закриття рахунків в національній валюті,
проводить операції на рахунках, формує та видає виписки з рахунків, здійснює
розподіл бюджетних коштів між державним бюджетом, бюджетами Автономної
Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, між місцевими бюджетами, а
також між загальним та спеціальним фондами бюджету відповідно до нормативів
відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і їх перерахування відповідно
до законодавства, проводить відповідні розрахунки між державним та місцевими
бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу
та суб’єктами господарювання, здійснює відкриття, закриття та обслуговування
рахунків у системі електронного адміністрування податків, управляє наявними
фінансовими ресурсами, що консолідуються на єдиному казначейському рахунку, веде
бухгалтерський облік операцій з виконання державного та місцевих бюджетів та
таке інше.
Казначейство здійснює свої повноваження
безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Казначейство є юридичною особою публічного права,
має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та
своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в Казначействі і банках.
Враховуючи все вищезазначене та керуючись
ст.140-143 Конституції України, ст.2 та ст. 316-318 Цивільного кодексу
України та ст. 3, 4, 5, 19, 20 Законом України "Про доступ до
публічної інформації", ст. 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України
“Про інформацію”, з метою особистого ознайомлення та подальшого використання
даної інформації в суді,
Прошу:
1. Впродовж визначеного законом строку
надати вичерпну інформацію відносно того, чи зареєстрована і обслуговується в
головному Управлінні Державної казначейської служби України у Дніпропетровській
області юридична особа „Територіальна громада міста Дніпропетровська”.
2. Якщо зареєстрована і обслуговується – надати
виписку про її відповідні реквізити;
3. Відповідь надіслати у письмовому і
електронному вигляді на вищезазначену поштову адресу та
електронну адресу: zakondie@ukr.net
Зміст відповіді на запит
публікуватиметься на сайті «Громадянська
дія» http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com та «БАГНЕТ НАЦІЇ»:http://bagnetnacii.blogspot.com
З
повагою,
Скобліков Д. В.
ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ»
САЙТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ДНІПРА: СІЧЕСЛАВ ІНФО
ВСЯ ВЛАДА ГРОМАДАМ!
МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ
НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО!
Слава Україні! Слава Нації!
Комментариев нет:
Отправить комментарий