МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!

МЕТА – ЄДНАЄ!  ЦІЛЬ,  ДОДАЄ  НАСНАГИ!  НІЧОГО  ЩЕ  НЕ  ВТРАЧЕНО!   СЛАВА  УКРАЇНІ!   СЛАВА НАЦІЇ!

пятница, 21 июля 2017 г.

КИМ БУТИ НА ЦІЙ ЗЕМЛІ, ВИРІШУВАТИ ВАМ!

Україна - це Я!



Що таке Україна?  Для мене Україна – це поєднання  понять  рідної Землі, корінного народу нашої Землі та всіх ресурсів, що знаходяться на  Землі, здобуті працею наших пращурів та подарованих ненькою – Землею.
З давніх - давен ми мріяли про щасливе життя, добробут, мир та злагоду.   Але траплялось так, що наша земля приваблювала око лиходіїв, що корисливими діями та маніпуляціями обдурювали нас, перетворюючи на жебраків.
В черговий раз це сталося в 1990 році, коли «наші депутати» проголосили Декларацію про державний суверенітет України, спокусивши нас на Всеукраїнському референдумі 01.12. 1991 року підтримати проголошене
·                  самоврядування народу України – як  єдиного джерела державної влади в Республіці (розділ І Декларації про державний суверенітет України);
·                  гарантування кожній людині  і  громадянину прав і свобод, передбачених Конституцією (Основним Законом) Української РСР, док. № 888-09 і нормами міжнародного права, визнаними Українською РСР (розділ четвертий Декларації про державний суверенітет України);
·                  виключного права власності народу України на національне багатство України, що є матеріальною основою суверенітету України, в тому числі – на землю, її надра, повітряний простір, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, весь економічний і науково-технічний потенціал, що створений на території України (розділ шостий Декларації про державний суверенітет України);
·                  мети використання національного багатства України, яке є матеріальною основою суверенітету України – для задоволення матеріальних і духовних потреб громадян України (розділ шостий Декларації про державний суверенітет України).
За таких обставин (враховуючи положення частини другої розділу другого Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990р. док.№55-ХІІ) народ України (Український народ), що складається з людей корінного населення України, громадян України всіх національностей, що мешкає в межах території адміністративно – територіальних одиниць (населених пунктів) України є суб’єктом владних повноважень і,   як єдине джерело державної влади в Республіці,  на своїх установчих зборах  має прийняти рішення про створення органів державної влади, що мають представляти його інтереси:
ЗАСНУВАННЯ органів державної влади  України,
УТВОРЕННЯ органів державної влади через затвердження статутів (регламентів) їх діяльності, визначення цілей і завдань діяльності  кожного з  органів, посадових обов’язків кожного з держслужбовців, механізмів фінансування та контролю діяльності, порядку підбору кадрів, їх ротації, тощо
НАДАННЯ ВІДПОВІДНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ органам  державної влади та посадовим особам;
ПРИЗНАЧЕННЯ (вибори) відповідальних посадових осіб органів державної влади.  

Тобто, для виконання засад Декларації про державний суверенітет України (розділ третій Декларації про державний суверенітет України), народ України мав провести свої установчі збори  з:
 заснування органів державної влади за принципом її розподілу на законодавчу, виконавчу, судову;
утворення   органів державної влади за принципом її розподілу на законодавчу, виконавчу, судову;
надання повноважень новоутвореним органам державної влади та їх посадовим особам;
призначення (вибори) відповідальних посадових осіб новоутворених органів державної влади;
та здійснити передачу установчих документів відповідальним посадовим особам кожного новоутвореного органу державної влади – своїм представникам.
Форматування діяльності органів державної влади України мусила взяти на себе Верховна Рада Української РСР, що взяла на себе виключні зобов’язання виступати від імені всього народу України (розділ третій Декларації про державний суверенітет України).     
Насамперед, Верховна Рада Української РСР мала ініціювати проведення установчих зборів народу України, який, відповідно до адміністративно – територіального устрою України,  проживає в населених пунктах на території України – в містах, районах у містах, селищах, селах, - становить територіальні громади  відповідних адміністративно – територіальних одиниць та складається з громадян України = людей корінного населення України.
Ініціювати, організувати та забезпечити проведення установчих зборів народу України в територіальних громадах населених пунктів України Верховній Раді Української РСР  необхідно було, щоб отримати право представництва інтересів народу України у всіх сферах суспільного життя в якості законодавчого, виконавчого та судового  органів державної влади.
Нас, українців, знову обдурили.
Верховна рада Української РСР самотужки перетворилась в єдиного представника народу України, що нехтуючи своїм джерелом, не спромоглася з нього пити, натомість почала шукати інших джерел за допомоги байдикуватих «друзів».
Врешті решт ми, корінні люди нашої землі, почали усвідомлювати, як нас дурять. Гарний винахід – інформаційні запити та відповіді на них, відкрили нам очі. Тепер нам якнайшвидше треба робити висновки та вчиняти дії з відновлення народовладдя. В минулих своїх статтях я надавала посилання на інформаційні запити до органів державної влади та їх відповіді.
Всі відповіді свідчать про те, що у органів державної влади та місцевого самоврядування України ВІДСУТНІ установчі документи з їх заснування. 
Базовим беззаперечним правовим і законодавчим документом України є Декларація про державний суверенітет України, бо вона затверджена народом України на референдумі. 
Народ України нікому не передавав своїх владних повноважень, свого права власноруч управляти своїми ресурсами. 
Посилання відповідачів на положення Конституції України є нікчемним, тому що Конституція (документ 254к/96-вр) була прийнята депутатами ВРУ без погодження з суб'єктом владних повноважень, яким є народ України.
Закон, постанова, указ, ухвала, тощо - це нормативно - правові документи, видані  УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ В МЕЖАХ ЇХ КОМПЕТЕНЦІЇ. 
Люди корінного народу України! 
Хто з вас перевіряв компетенцію посадовців органів державної влади?
Хто з вас надавав повноваження посадовцям органів державної влади?
Таких серед нас немає. 
Отже, всі видані органами державної влади розпорядчі акти є нікчемними, тобто такими, що не мають ніякого правового юридичного підгрунтя та сили/
Отже,  всі органи державної влади та місцевого самоврядування є самоутвореними шахрайськими угрупуваннями,  що поставили метою знищення нашого народу та опанування землею та її багатствами.
За вашими численними проханнями я надаю запити та відповіді на них. Сподіваюсь, вони стануть вам у нагоді.
Миру, щастя, добробуту вам у вашій оселі.
Лариса Щепьоткіна

Опублікував: Дмитро Скобліков
http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/    СІЧЕСЛАВ ІНФО

ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ» функціонує виключно за ініціативою представників організації і не фінансується політичними партіями і олігархічними структурами. Небайдужі громадяни можуть підвищити результативність нашої роботи по формуванню ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД міста Дніпра – допомагаючи друкувати поліграфічні матеріали, або переказуючи благодійні кошти на особисту карту Приват банку відкриту на ім’я керівника організації Скоблікова Дмитра Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу: благодійні внески на статутну діяльність.

Если Вам была полезна моя статья, прошу поделиться ей в социальных сетях

Комментариев нет:

Отправить комментарий