МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!

МЕТА – ЄДНАЄ!  ЦІЛЬ,  ДОДАЄ  НАСНАГИ!  НІЧОГО  ЩЕ  НЕ  ВТРАЧЕНО!   СЛАВА  УКРАЇНІ!   СЛАВА НАЦІЇ!

вторник, 23 августа 2016 г.

КОЛИ ПОЧИНАЄМО ПРОЗРІВАТИ, ТО БЕРЕМО УСЕ ДО СВОЇХ РУК

Захищати будинок починаємо з під’їздів

    Від чого і від кого? – спитаєте ви. Від загрози перейти в розпорядження приватних незаконних керманичів “управляющих”, які примусять нас робити ремонти занедбаних і розграбованих будинків, створювати технічну документацію за власний кошт і своєю зверхністю позбавляти нас права виносити власну думку. Щоб прискорити наше «добровільне визначення» і об’єднання в ОСББ – керуючі компанії, нас, як і повелось, не інформують з каналів ЗМІ про користь перехідного етапу до цього – створення будкомів (згідно Закону про ОСН). Щеб пак, адже усвідомлюють, що вони наблизять нас до безпосередньої швейцарської демократії і прямої участі в управлінні місцевими справами, а через них і державою, що заблукала між трьох сосон і плентається проливаючи кров населення вже третій рік між «Пакетом реанімаційних «європейських реформ» реформ, майданом та війною», приховуючи тим 25 річний грабунок народу України.
   В цей час свідомі і відповідальні громадяни успішно гуртуються і, отримуючи досвід спілкування з зневіреними сусідами, вишукують спрощену систему самоорганізації, здатну зупинити загребущі руки олігархів, що тягнуться до власних помешкань громадян України і поставили нас на таймер.
   Ми ж надаємо готові поради щоб захиститись від того і справа держави стала доступною справою кожного. Пропонуємо допомогу. Протокол проведення зборів в кожному під’їзді унеможливить фальсифікацію засад конституційної самоорганізації. Він стане першим конституційним підтвердженням свідомого підходу українців до самовизначення і ідентифікації себе як публічного власника, значення якого багатше за приватного. ( Хто здатен мислити глобально).
   Тому проводьте збори в кожному під’їзді і оформіть суспільні відносини в ньому, зазначивши деталі у виступах його учасників. Зафіксуйте позицію. Протокол конференції представників під’їздів. Цей документ захистить вас від чергових маніпуляцій чиновників місцевих адміністрацій, політичних агітаторів та ініціативних груп по помилково оптимістичній процедурі створення ОСББ.
   Бажаємо довіри, злагодженості в діях і процвітання в будинках відповідальних публічних і приватних власників. ДМГО «Громадянська дія» тримає руку на пульсі проблем українців і дає корисні поради виходу.
   Гуртом подолаємо пережитки минулого в комунальній сфері.

ПРОТОКОЛ КОНФЕРЕНЦІЇ

представників мешканців під’їздів (зареєстрованих) в будинку № 58 по вул. Набережній Перемоги Соборного району м. Дніпро по обранню будинкового комітету.
«____» _________ 2016 р. м. Дніпро, ___________________________
Присутні: ______ представників мешканців (зареєстрованих) в будинку № 58 по Набережній Перемоги з правом голосу.
Обрання президії зборів: Обрати президію у складі ____ осіб, представників мешканців (зареєстрованих) будинку.
За - чол., проти - чол., утримались - чол.
Голосували поіменно за кожного
1._______________________голова,  за- ч., проти- ч., утрим.- ч. 2._______________________заступник, за- ч., проти- ч., утрим.- ч. 3._______________________секретар         за- ч.,              проти- ч.,            утрим.- ч.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1.Роль та значення Закону України «Про органи самоорганізації населення» в розбудові громадянського суспільства та захисті конституційних прав. Будком – механізм захисту прав публічної власності.
2. Звіт ініціативної групи про хід обрання представників мешканців по під’їздах.
3. Обрання складу будинкового комітету. Обрання голови, заступників та секретаря ( правління будкому).
4. Прийняття способу легалізації будинкового комітету.
Затвердити порядок денний. за- ___ чол., проти- ____ чол., утримались- ____ чол.
СЛУХАЛИ:
По першому питанню виступила _________________________, яка доповіла про необхідність подальшої розбудови громадянського суспільства шляхом створення ОСН (будкому), як представницького органу мешканців будинку. Було зазначено про необхідність створення як будинкового ОСН, так і ОСН мікрорайону, що забезпечить об’єднання і участь мешканців масиву у громадських ініціативах, правовому захисті конституційних прав киян, реформуванні ЖКГ мікрорайону. _________________ внесла пропозицію погодити створення будкому з метою вирішення спільних проблем ЖКГ, благоустрою території і всіх питань у відповідності до ст. 14. Закону України «Про ОСН». Вона сказала, що важливо, щоб наш будинковий комітет міг представляти інтереси мешканців нашого будинку перед органами влади і мав важелі впливу захищати конституційні права локальної громади власників спільного майнового комплексу будинку за адресоювул. ___________________буд____. Вважаю, що в разі якщо ми ввійдемо в склад ОСН Комітету мікрорайону «Перемога», який отримав дозвіл Соборної ради на створення від _____  ___ ми будемо мати вагу в винесенні рішень і зможемо від олігархів та монополістів комунальних послуг вимагати дотримання Конституції України, прав та обов’язків громадян, тим впливати на цінову політику тарифів, контролювати використання обєктів публічної власності    (комунальної і державної власності). Була винесена пропозиція підтримати виступ, обрати склад будкому і приєднатись до ОСН КМ «Перемога» через делегування в його склад голови, секретаря та заступника голови.
Голосували : За- чол., проти- чол., утримались- чол.
ВИРІШИЛИ:
Обрати будинковий комітет з представників мешканців (зареєстрованих) в будинку ______ по вулиці __________________ для вирішення спільних питань життєзабезпечення будинку, утримання прибудинкової території і всіх повноважень за ст. 14 наданих органу самоорганізації населення за Законом України “Про органи самоорганізації населення», а також делегувати на конференцію по обранню ОСН КМ «Перемога» Голову будкому, заступника та секретаря.
По другому питанню виступила представник ініціативної групи по створенню будкому ________________________ . Вона доповіла про те, що в 1-ому під’їзді були обрані наступні представники ___________________________________________________________________ за підтримки _____мешканців представників_____ квартир в 2-гому під’їзді були обрані ________________________________________________________ за підтримки _____мешканців представників_____ квартир в 3-ому під’їзді були обрані ________________________________________________________ за підтримки _____мешканців представників_____ квартир в 4- ому під’їзді були обрані ________________________________________________________ за підтримки _____мешканців представників_____ квартир.
 Загальна кількість проголсувавших за 12 чоловік представників мешканців в будинку складає ___% зареєстрованих жителів за даними реєстру виборців в Соборному районі м. Дніпро.
Виступила ___________________ . Вона зазначила , що норму голосування , яку вимагає Закон України «Про ОСН» за будком (ОСН) 50 % + 1 голос виконати нереально у зв’язку з великою кількістю квартир без господарів, зайнятістю на виснажливих сили роботах і недовірою дніпрян до будь яких суспільних процесів. Тому опитування і голосування за взявших на себе відповідальність представництва інтересів мешканців проводилось поквартирно. Для них проводилось інформаційне роз’яснення на сходових клітинах. Опитувані жителі в будинку висунули в свої представники відомих більшості мешканців, які користаються авторитетом і повагою. Всі представники по під’їздах зареєстровані в будинку, мають окремі протоколи зборів по обранню делегатів від під’їздів. Легітимність обрання представників по під’їздах документально доведена. Ініціативна група поквартирно працювала по роз’ясненню повноважень будкому. Опитані мешканці підтримали діяльність ініціативної групи по створенню будкому за винятком 5 ти жителів.
Від ___________________ поступила пропозиція оцінити успішною роботу ініціативної групи. Голосували: За- чол.,проти- чол., утримались- чол.
Вирішили роботу ініціативної групи оцінити успішною. Представництво жителів від під’їздів вважати легітимним.
По третьому питанню виступила представник ініціативної групи ________________________ . Вона запропонувала із складу представників мешканців по під’їздах які складають 12 чоловік обрати склад будинкового комітету в кількості _________ 7 чоловік обирається на один рік з правом подовження строку, або дострокового переобрання його складу рішенням 1/3 мешканців в будинку за умови порушення демократичності як власної діяльності так і в цілому будкому.
Голосували: за-____ чол., проти-_______чол., утримались-_____чол.
Голосували за кожного представника поіменно або (списком) __________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________
1__________________________ за- ч., проти- ч.,утрим.- ч. 2__________________________ за- ч., проти- ч., утрим.- ч. 3__________________________ за- ч., проти- ч., утрим.- ч. 4__________________________ за- ч., проти- ч., утрим.- ч. 5__________________________ за- ч., проти- ч., утрим.- ч.
Вирішили: у склад будинкового комітету включити поіменно: _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ Головуючий зборів _________________ запропонувала перейти до виборів складу правління будкому. Зі складу будинкового комітету на посаду Голови, заступника так секретаря _____________ була внесена пропозиція _______________обрати зі складу представників мешканців, обраних в підїздах таких як: _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ Голосували списком. за-____ чол., проти-_______чол., утримались-_____чол. Вирішили у склад будкому обрати _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________
Була внесена пропозиція члена ініціативної групи ______________________ який зазначив, що з метою недопущення підкупу, або прийняття одноосібного рішення Головою будкому потрібно відобразити в протоколі, що будинковий комітет (ОСН – вул. Набережній Перемоги) є колегіальним органом і голова комітету одноосібно немає права вирішення питань пов’язаних з обранням форми господарювання та обслуговування будинку, питання розпорядження майном і фінансами локальної громади будинку, використання прибудинкової території. Усі зазначені питання виносяться на загал жителів будинку і приймаються рішенням загальних зборів, або через письмове поквартирне опитування, яке має проводитись членами будинкового комітету не менше як три чоловіки, в складі яких має бути представник підїзду і член будинкового комітету. Було запропоновано підписи по питанням збирати на підготовленому бланку підписаному головою будинкового комітету та секретарем. Об’ява про опитування має бути розміщена на дошках об’яв, або у консьєржів не менше ніж за три доби. Пропозиція була винесена на голосування.
Голосували: за-____ чол., проти-_______чол., утримались-_____чол.
Вирішили: будинковий комітет (ОСН – вул. Набережна Перемоги) визнати колегіальним органом і без права голові комітету одноосібно вирішувати питання пов’язаного з обранням форми господарювання та обслуговування будинку, питання розпорядження майном і фінансами локальної громади будинку, використання прибудинкової території. Всі зазначені питання виносяться на загал жителів будинку і приймаються рішенням загальних зборів, або через письмове поквартирне опитування, яке має проводитись членам будинкового комітету не менше як три чоловіки, в складі яких має бути представник під’їзду і член будинкового комітету.
По 4-му питанню - прийняття методу легалізації будинкового комітету слухали________________. Вона сказала, що враховуючи неузгодженість і протиріччя правових відносин в системі місцевого самоврядування, підміни і протизаконні дії в діяльності Дніпроради, як юридичної особи, яка не має засновників, яка діє за статутом, не затвердженим згідно законодавства України, розпоряджається майном та землею в супереч інтересів та прав дніпрян, територіальної громади м. Дніпро, зважуючи на неможливість документально оформити ОСН – будинковий комітет за Законом України «Про ОСН» пропонуємо легалізувати будинковий комітет «Перемога-1» шляхом повідомлення в Соборну районну в м. Дніпро, державну адміністрацію в м. Дніпро та в КВЖРЕП ( обслуговуюче підприємство ) у відповідності до норми прямої дії Конституції України на безпосередню владу ст 5,7,21,69 , Закону України «Про місцеве самоврядування» ст 2,п. 2 ст.3,ст 5;,6 п.5; ст 8 , Європейської хартії про місцеве самоврядування і Положенням про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні, затвердженим постановою Верховної Ради України від 17 грудня 1993 року, що не суперечить ні Конституції України, ні Закону України«Про місцеве самоврядування». За цим повідомленням наш будинковий комітет не буде юридичною особою, не буде фінансуватись з бюджету, але буде законним демократично обраним представницьким органом мешканців будинку у вирішенні питань місцевого значення. Текст повідомлення, який запропонований правозахисниками і юристами використовується активістами в будинках м. Дніпро, як типовий. ________________запропонувала затвердити його текст даною конференцією.
Голосували : За- чол., проти- чол., утримались- чол.
Прийнято одноголосно. ( більшістю)
Постановили : легалізувати будинковий комітет шляхом повідомлення з прийнятим конференцією тексту.
Додаток:
1. Список присутніх на конференції мешканців буд. _________________________
2. Текст повідомлення ПОВІДОМЛЕННЯ про заснування органу самоорганізації населення будинковий комітет вул. ____________________ будинок _____ який надсилається на адресу адміністрації та обслуговуючого будинок підприємтсва. Голова зборів _________ ПІБ
Секретар ____________ ПІБ

Голові _____________________
в м. Дніпро державної адміністрації
_______________________________
Голови будинкового комітету
Громадянина України
__________________________
__________________________
__________________________

ПОВІДОМЛЕННЯ

про заснування органу самоорганізації населення
будинковий комітет вул. ____________________ будинок _____
  
     Повідомляємо Вам про те, що _____.____.2016 р. за адресою вул. _____________________буд № ___ з метою реалізації конституційних прав громадян – жителів будинку на виконання розділу Конституції Закону « Про місцеве самоврядування» особливо ст ст. 140, 142-145, ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ХАРТІЇ місцевого самоврядування, Законів України «Про місцеве самоврядування», ініціативна група провела конференцію (збори) жителів за місцем проживання і прийняла рішення про обрання керівного складу комітету жителів будинку №____ вул. ______________________ ( органу самоорганізації населення ( назва) _______________) та ухвалила основну мету своєї діяльності у відповідності до Законодавства України ( ОСН )– КОМІТЕТУ ЖИТЕЛІВ БУДИНКУ ________________________.
В його склад протокольно обрані ______ чоловік:________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ __________________
Зазначеним повідомленням у відповідності 13 ст п 1 Закону «Про ОСН» ми легалізуємо ОСН будком _________________________ шляхом повідомлення без реєстрації його в органах юстиції, щоб головна посадова особа адміністрації Президента в Дніпропетровській області, в особі Голови міської ради, а також чиновники міського рівня були в курсі справ самоорганізації жителів будинку, як громадян України – власників держави і національного багатства України. Ми входимо в склад ОРГАНУ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ - КОМІТЕТ МІКРОРАЙОНУ «ПЕРЕМОГА», що має дозвіл на створення Рішенням Соборної ради від ________ р. № ________ ( ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ лише масивів Перемоги Соборного району м. Дніпро.)
   Зазначена ініціатива здійснюється з метою забезпечення права громадян на безпосередню владу за місцем проживання, захищеності прав публічних власників і недопущення соціальної напруги під час приватизації публічногомайна, реструктуризації житлово комунального господарства, скорочення ЖЕКІВ, обрання керуючих кампаній, призначення управляючих справами. У відповідь на це звернення ми розраховуємо на ваше розуміння нашої правомірної позиції та вимоги обраних представників мешканців будинку. Ми вимагаємо радитись у всіх питаннях, що стосуються наших конституційних прав спільної сумісної власності, реалізації часто нелегітимних рішень Дніпроради щодо використання об’єктів комунальної власності, нав’язування форм господарювання в нашому будинку. Використання нежитлових приміщень в нашому будинку, прибудинкових територій і територій прилеглих до неї вимагаємо узгоджувати з нами, фіксуючи в протоколах зборів будинкового комітету – ОСН будкому «Перемога-1». Ми вимагаємо також реалізації конституційної вимоги – створення територіальної громади Соборного району м. Дніпро, що не було виконано всі роки незалежності. ( Додаток №1 про відсутність територіальної громади в Соборному районі м. Дніпро.)
   Свою позицію обґрунтовуємо наступними вимогами законодавства України. «Україна є республікою», - так визначає ст. 5 Конституції України. Республіка (від латинського — справа громади. Отже, держава Україна, за формою державного правління - республіка і є справою громади. Громади - це спільне проживання громадян України на своїй території пов’язаних спільною власністю та спільною працею. Таким чином, республіканський лад в Україні передбачає функціонування те- риторіальної громади держави Україна утвореної із територіальних громад- власників адміністративно-територіальних одиниць власності громадян України за Конституцією України. Згідно ст. 4 Конституції в державі Україні існує єдине громадянство. Підстави на-буття і припинення громадянства України визначаються законом. Ст. 1. ЗУ “Про громадянство України “ визначає поняття «громадянство України», як правовий зв'язок між фізичною особою і Україною, що знаходить свій вияв у їх взаємних правах та обов'язках. Документом, що підтверджує громадянство України за ст.5 ЗУ “Про громадянство України” визначено - паспорт громадянина України. Конституцією республіки Україна визначено Український народ, громадян України всіх національностей, як ВЛАСНИКІВ спільної сумісної власності на території громади і держави, а саме, По - перше, ВЛАСНОСТІ Українського народу на ВЛАСНІСТЬ територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах. Для реалізації територіальною громадою свого права на безпосереднє управління своєю власністю (ст. 140 Конституції України), ст. 142 визначено матеріальну і фінансову основу місцевого самоврядування - рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у ВЛАСНОСТІ територіальних громад. Абз.1 ч.І ст.1 ЗУ “Про місцеве самоврядування” визначає: «Жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями - область, район, місто, район у місті, селище, село є територіальною громадою.» Згідно абз.2 п.1.2 ПОРЯДКУ реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб вУкраїні та зразків необхідних для цього документів (Наказ МВС України від 22.11.2012 N 1077 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 р. за N 2109/22421) відомості про місце проживання та місце перебування особи вносяться до паспорта громадянина України. Територіальні громади села, селища, міста (жителі, Український народ, громадяни України, до паспорта яких внесено місце проживання у селі, селищі, місті) управляють майном, що є в комунальній (підприємств (об'єднань), організацій і установ за нормами ст. 143 Конституції України: 1. БЕЗПОСЕРЕДНЬО; 2. або через утворені ними органи місцевого самоврядування. Фактично ж жодної територіальної громади - власника в державі Україна не створено, тому, до цього часу починаючи з 28.06.96 року республіка Україна проголошена, але не відбулася, як загальна справа громадян. По-друге, ВЛАСНІСТЬ Українського народу. Перше речення ч.1 ст. 13 Кон- ституції України, встановлює, що: «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права ВЛАСНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ГРОМАДЯН України всіх національностей (за реченням першим преамбули Конституції України ), що і є державою Україна за ч. 1 ст.14 Конституції України. Носієм суверенітету України, що поширюється на всю територію України, і єдиним джерелом влади в Україні є народ. НАРОД здійснює ВЛАДУ за нормами ст.2 та 5 Конституції України: 1.БЕЗПОСЕРЕДНЬО; 2.і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування; Власна ВОЛЯ власника національного багатства України і є джерелом ВЛАДИ Українського народу з огляду на наступне. За ст. 317 ЦК України, ВЛАСНИКОВІ належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном та встановлено, що на зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна. Поняття права ВЛАСНОСТІ визначено ст. 316 ЦК України, як право ОСОБИ на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю ВОЛЕЮ, незалежно від ВОЛІ інших осіб. Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності ВОЛОДІЮТЬ, КОРИСТУЮТЬСЯ ним спільно і РОЗПОРЯДЖАЮТЬСЯ за згодою всіх співвласників, якщо не встановлено домовленістю між ними за нормами ч.1, 2 ст. 369 ЦК України. Право ж спільної сумісної власності за ч.1, 2 ст. 368 ЦК України визначено, як спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності і визначено, що є суб'єктами права спільної сумісної ВЛАСНОСТІ можуть бути ДЕРЖАВА, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ, якщо інше не встановлено законом. Ст. 318 ЦК України визначає, що суб'єктами права власності є Український народ та інші учасники цивільних відносин, такі, як ДЕРЖАВА УКРАЇНА, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ та інші суб'єкти ПУБЛІЧНОГО ПРАВА (за статтею 2 «Учасники цивільних відносин» Цивільного кодексу України ).Із норм ст. ст. 316, 318 ЦК України випливає, що і держава Україна і територі-альні громади сіл, селищ, міст, районів у містах держави Україна, є юридичними ОСОБАМИ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА, як це, до речі, існує у всьому світі. Досягнувши 18 річного віку, ми, громадяни України всіх національностей - Український народ стаємо виборцями і здійснюємо своє волевиявлення через вибори, референдуми та інші форми безпосередньої демократії, (ст.ст. 69-70 Конституції України). Ці форми демократії нам потрібні не інакше, як для досягнення спільної згоди у процесі управління нашої спільною власністю - комунальною та власністю територіальних громад у межах територіальних громад, та державної власності Українського народу, у межах держави, унітарної республіки Україна. Тобто, наше спільне майно, використовується нами спільно для забезпечення матеріальних, духовних умов нашого співжиття та забезпечення суспільного порядку. Тому, НАРОДНЕ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ на місцевих до органів місцевого самоврядування і загальнодержавних виборах до органів державної влади та референдумах і є власною ВОЛЕЮ 46 млн. ГРОМАДЯН УКРАЇНИ та їх згодою, як співвласників по передачі у керування (управління) обраним органам влади, щодо здійснення свого права володіння, користування і РОЗПОРЯДЖЕННЯ спільною сумісною власністю на об’єкти власності (державу Україну) Українського народу (громадян України всіх національностей) та власність територіальних громад адміністративно-територіальних одиниць, де проживають громадяни України і є джерелом ВОЛІ — ВЛАДИ . З огляду на те, що саме Український НАРОД разом із своєю власністю на на- ціональне багатство за ст.13, ст.14 Конституції України і є ДЕРЖАВОЮ УКРАЇНА і як наслідок НАРОД є джерелом ВЛАДИ і здійснює ВЛАДУ безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування за ст. 5 Конституції України, то виходить логічним, що ДЕРЖАВНА ВЛАДА (ВОЛЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ - власника національного багатства держави Україна) в Україні за ч. 1 ст. 6 Конституції України здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Та за частиною 2 ст.6 та ч.2 ст.19 Конституції України, ОРГАНИ державної влади: законодавчі, виконавчі та судові та органи місцевого самоврядування їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За реченням другим ч.2 ст. 13 Конституції України, від імені Українського на-роду права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого само-врядування в межах, визначених цією Конституцією. Порядок БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО здійснення ВОЛІ Українського народу, громадян України, що досягли 18 років встановлено Постановою Верховної Ради України “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні”. І коли органи влади не виконують своїх повноважень і обов’язків встановлених законом громадяни України зобов’язані взяти відповідальність заради майбутнього і створити республіку - справу громади держави України. Так фактично жодної територіальної громади - власника у адміністративно-територіальних одиницях так само і у державі Україна не створено, тому, до цього часу починаючи з 13.07.96 року республіка Україна проголошена, але не відбулася, як справа громад. У тому числі і в адміністративно-територіальній одиниці держави Україна - Соборному районі м. Дніпро не створено територіальної громади - власника Соборного району м. Дніпро, що підтверджується відповіддю від _______ року за № __.( дод 1)
   Право створення територіальних громад районів у містах випливає з ст. 133 Конституції України. До викладеного вище просимо також посадовців Дніпропетровської державної адміністрації повідомити всі структурні підрозділи Соборної районної адміністрації, членів Громадської ради при РДА, комунальні підприємства, обслуговуючі організації та підприємства, що здійснюють функції життєзабезпечення жителів нашого будинку з тим, щоб заздалегідь радились з нами, членами представницького органу жителів будинку ОСН будком «Перемога-1» про виконання розпоряджень Голови міської ради, Голови районної радиу всіх питаннях місцевого значення. Від імені будинкового комітету Голова Секретар
Додатки:
1. Про відсутність територіальної громади в Соборному районі м. Дніпро.
2. Протокол зборів громадян за місцем проживання з рішенням про обрання членів органу самоорганізації населення і його керівний склад.
3. Підписні листи в кількості ______ арк. ( Надаються на ознайомлення при реєстрації, оскільки персональні дані захищені ЗУ “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 р. І є інформацією з обмеженим доступом.)



Додаток № __ до протоколу загальних зборів мешканців будинку №_____ вул. ______________________ по обранню будинкового комітету та делегатів на конференцію мешканців мікрорайону по створенню ОСН КМ «Перемога» (масивів Перемоги Соборного району м. Дніпро ) та створенню територіальної громади – власника і суб’єкту публічного права. Соборного району. від «___» _____________ 2016р.
Будинковий комітет обраний у складі _____________________________________________ _____________________________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
Делегати на конференцію обрані: __________ __________ __________ __________ __________ __________ __________ __________

Голова зборів _________ _________ _________ _
Секретар зборів _________ _______

Системный анализ интернет ресурса и личные наблюдения Дмитрия Скобликова


http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/ СІЧЕСЛАВ ІНФО

ВСЯ ВЛАДА ГРОМАДАМ!
МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО!
Слава Україні! Слава Нації!


Если Вам была полезна моя статья, прошу поделиться ей в социальных сетях

Комментариев нет:

Отправить комментарий