МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!

МЕТА – ЄДНАЄ!  ЦІЛЬ,  ДОДАЄ  НАСНАГИ!  НІЧОГО  ЩЕ  НЕ  ВТРАЧЕНО!   СЛАВА  УКРАЇНІ!   СЛАВА НАЦІЇ!

воскресенье, 12 марта 2017 г.

ТЕЗИ НАЙНЯТИХ ОБРІЗАНИМИ ПОЛІТМЕЙКЕРІВ

СИСТЕМНА БРЕХНЯ
ЯК СПОСІБ ПОГРАБУВАННЯ 

     Українці безумовно в усьому надзвичайно талановиті. Навіть в корупції. І саме в ній ми випередили увесь Світ!
   То що ж заклали політичні аферисти в механізми нашого з вами обдурення і пограбування?
     
   Брехня №1. Українці бідні.
   Насправді Україна займає шосте місце в світі по запасам неподільного національного багатства в натуральних показниках на душу населення. За різними оцінками на кожного Українця припадає біля $700 000 природних багатств і публічного майна. Зараз все це багатство використовується олігархами і посадовцями - казнокрадами для власного збагачення, а його власник – народ є «не в долі». А тепер порахуємо. Якщо кожному з нас виплачувати тільки 1% на рік суспільної ренти з ідеальної частки суспільного майна, то це складе близько $7000 на рік, або $580 на місяць, що по кусу 27 грн/$ складе 15660 грн на місяць! Саме такі суми повинні щомісячно сплачуватись вам і кожному члену вашої родини при 1% суспільної ренти на рік, але цей відсоток має збільшуватись! У цьому випадку нам не потрібний пенсійний фонд, пільги і субсидії і головне, державі зовсім не потрібні податки, бо з такої суми ми вже самі можемо сплачувати все, що відноситься до сфери суспільного споживання. Не буде податків - буде розвиватися бізнес. Зникне відкладений попит, бо в Україні нарешті з’являться заможні і платоспроможні повноправні співвласники своєї країни.
   Брехня №2. В Україні прийнята найкраща в Світі Конституція але відсутні механізми її виконання.
   Насправді наша Конституція є законом прямої дії і у повній мірі відповідає інтересам народу України, який є джерелом влади, вона також гарантує в нашій країні верховенство права. Тобто визнані Україною міжнародні правові акти мають вищу юридичну силу ніж прийняті Верховною Радою України кодекси і закони. На одному правовому рівні з Конституцією України знаходяться Статути територіальних громад публічного права. Це є малі Конституції територіальних громад. Саме в цих Статутах ми, жителі територіальних громад, маємо визначати мету громади і механізми її досягнення, контрольні показники за якими ми маємо оцінювати діяльність посадовців і депутатів, а також відповідальність посадовців за досягнуті ними результати згідно контрольних показників. Саме тому політики і посадовці усіх рівнів чинять супротив створенню і підписанню жителями територіальних громад своїх Статутів, або створюють і узаконюють свої, вигідні тільки їм редакції.
   Брехня №3. В Україні з давніх віків існують територіальні громади.
   Насправді, поки жителі територіальних громад не створили (заснували) юридичну особу – Територіальну громаду публічного права, у статусі суб’єкта права, вони є безправною спільнотою людей (біомасою), що проживає на певній території і повністю відсторонена від свого неподільного національного багатства і публічного майна.
   Брехня №4. Політичні партії змагаються між собою за право пропонувати і реалізовувати свій варіант кращого шляху в напрямку досягнення процвітання народу.
   Насправді лідери усіх політичних сил сповідують і реалізують тільки виключно свої егоїстичні пріоритети, а члени політичних партій - групові пріоритети. Тобто усі вони борються за право бути біля «бюджетного корита», а на інтереси виборців (гуманний пріоритет) їм глибоко начхати. Саме тому політичні лідери реалізують корупційні схеми, а рядових партійців вони часто використовують «в темну», як «корисних ідіотів».
   Брехня №5. Виборці можуть впливати на своїх обранців тільки в момент виборів.
   Насправді жителі територіальних громад мають право ввести в свої Статути норму про постійне вимірювання контрольних показників оцінки діяльності депутатів і посадовців усіх рівнів – динаміку зміни середньої тривалості і якості життя жителів своєї територіальної громади. І в разі спостерігання негативної динаміки цих показників негайно проводити безкомпромісну люстрацію і перевибори, що забезпечить позитивний відбір кращих управлінців.
   Брехня №6. Депутати мають писати закони.
   Депутати повинні тільки голосувати за законопроекти згідно свого гуманістичного пріоритету (роблю добро людям). Законодавча ж ініціатива завжди повинна виходити з експертного середовища, тобто від науковців, соціологів, філософів, професіоналів з різних сфер нашого буття. Експертом може бути тільки той, хто безпомилково може відрізнити причини від наслідків. Експерт, як і сапер помиляється тільки один раз, потім експерт перестає бути експертом, а сапер сапером. Депутат же, який виступає в ролі експерта, може безвідповідально і безкінечно довго робити досліди над суспільством.
Цей список нав'язаної нам брехні можна ще продовжувати, але якщо ми подолаємо хоча б ці шість пунктів то він значно скоротиться.


Опублікував: Дмитро Скобліков
http://grajdanskoedeistvie.blogspot.com/    СІЧЕСЛАВ ІНФО

ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА ДІЯ» функціонує виключно за ініціативою представників організації і не фінансується політичними партіями і олігархічними структурами. Небайдужі громадяни можуть підвищити результативність нашої роботи по формуванню ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД міста Дніпрадопомагаючи друкувати поліграфічні матеріали, або переказуючи благодійні кошти на особисту карту Приват банку відкриту на імя керівника організації Скоблікова Дмитра Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу: благодійні внески на статутну діяльність.


Если Вам была полезна моя статья, прошу поделиться ей в социальных сетях

Комментариев нет:

Отправить комментарий