СИСТЕМНА БРЕХНЯ
ЯК СПОСІБ ПОГРАБУВАННЯ
Українці безумовно в усьому надзвичайно талановиті.
Навіть в корупції. І саме в ній ми випередили увесь Світ!
То що ж
заклали політичні аферисти в механізми нашого з вами обдурення і пограбування?
Брехня №1. Українці бідні.
Насправді Україна займає шосте місце в світі
по запасам неподільного національного багатства в натуральних показниках на
душу населення. За різними оцінками на кожного Українця припадає біля $700 000
природних багатств і публічного майна. Зараз все це багатство використовується
олігархами і посадовцями - казнокрадами для власного збагачення, а його власник
– народ є «не в долі». А тепер порахуємо. Якщо кожному з нас виплачувати тільки
1% на рік суспільної ренти з ідеальної частки суспільного майна, то це складе
близько $7000 на рік, або $580 на місяць, що по кусу 27 грн/$ складе 15660 грн
на місяць! Саме такі суми повинні щомісячно сплачуватись вам і кожному члену
вашої родини при 1% суспільної ренти на рік, але цей відсоток має
збільшуватись! У цьому випадку нам не потрібний пенсійний фонд, пільги і
субсидії і головне, державі зовсім не потрібні податки, бо з такої суми ми вже
самі можемо сплачувати все, що відноситься до сфери суспільного споживання. Не
буде податків - буде розвиватися бізнес. Зникне відкладений попит, бо в Україні
нарешті з’являться заможні і платоспроможні повноправні співвласники своєї
країни.
Брехня №2. В Україні прийнята найкраща в Світі Конституція але
відсутні механізми її виконання.
Насправді наша Конституція є законом прямої дії і у повній мірі
відповідає інтересам народу України, який є джерелом влади, вона також гарантує
в нашій країні верховенство права. Тобто визнані Україною міжнародні правові
акти мають вищу юридичну силу ніж прийняті Верховною Радою України кодекси і
закони. На одному правовому рівні з Конституцією України знаходяться Статути
територіальних громад публічного права. Це є малі Конституції територіальних
громад. Саме в цих Статутах ми, жителі територіальних громад, маємо визначати
мету громади і механізми її досягнення, контрольні показники за якими ми маємо
оцінювати діяльність посадовців і депутатів, а також відповідальність
посадовців за досягнуті ними результати згідно контрольних показників. Саме
тому політики і посадовці усіх рівнів чинять супротив створенню і підписанню
жителями територіальних громад своїх Статутів, або створюють і узаконюють свої,
вигідні тільки їм редакції.
Брехня №3. В Україні з давніх віків існують територіальні громади.
Насправді, поки
жителі територіальних громад не створили (заснували) юридичну особу –
Територіальну громаду публічного права, у статусі суб’єкта права, вони є
безправною спільнотою людей (біомасою), що проживає на певній території і
повністю відсторонена від свого неподільного національного багатства і
публічного майна.
Брехня №4. Політичні партії змагаються між собою за право
пропонувати і реалізовувати свій варіант кращого шляху в напрямку досягнення
процвітання народу.
Насправді лідери усіх політичних сил сповідують і реалізують
тільки виключно свої егоїстичні пріоритети, а члени політичних партій - групові
пріоритети. Тобто усі вони борються за право бути біля «бюджетного корита», а
на інтереси виборців (гуманний пріоритет) їм глибоко начхати. Саме тому
політичні лідери реалізують корупційні схеми, а рядових партійців вони часто
використовують «в темну», як «корисних ідіотів».
Брехня №5. Виборці можуть впливати на своїх обранців тільки в
момент виборів.
Насправді жителі територіальних громад мають право ввести в свої
Статути норму про постійне вимірювання контрольних показників оцінки діяльності
депутатів і посадовців усіх рівнів – динаміку зміни середньої тривалості і
якості життя жителів своєї територіальної громади. І в разі спостерігання
негативної динаміки цих показників негайно проводити безкомпромісну люстрацію і
перевибори, що забезпечить позитивний відбір кращих управлінців.
Брехня №6. Депутати мають писати закони.
Депутати повинні тільки голосувати за законопроекти згідно свого
гуманістичного пріоритету (роблю добро людям). Законодавча ж ініціатива завжди
повинна виходити з експертного середовища, тобто від науковців, соціологів,
філософів, професіоналів з різних сфер нашого буття. Експертом може бути тільки
той, хто безпомилково може відрізнити причини від наслідків. Експерт, як і
сапер помиляється тільки один раз, потім експерт перестає бути експертом, а
сапер сапером. Депутат же, який виступає в ролі експерта, може безвідповідально
і безкінечно довго робити досліди над суспільством.
Цей список нав'язаної нам брехні можна ще продовжувати, але якщо ми подолаємо хоча б ці
шість пунктів то він значно скоротиться.
Опублікував: Дмитро Скобліков
ДМГО «ГРОМАДЯНСЬКА
ДІЯ» функціонує
виключно
за
ініціативою
представників
організації
і
не
фінансується
політичними
партіями
і
олігархічними
структурами. Небайдужі
громадяни
можуть
підвищити
результативність
нашої
роботи
по
формуванню
ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД міста
Дніпра – допомагаючи
друкувати
поліграфічні
матеріали, або
переказуючи
благодійні
кошти
на
особисту
карту
Приват
банку
відкриту
на
ім’я
керівника
організації
Скоблікова
Дмитра
Володимировича: № 4149 4978 6457 2757, призначення платежу: благодійні
внески
на
статутну
діяльність.
Комментариев нет:
Отправить комментарий