МЕТА – ЄДНАЄ! ЦІЛЬ, ДОДАЄ НАСНАГИ! НІЧОГО ЩЕ НЕ ВТРАЧЕНО! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!

МЕТА – ЄДНАЄ!  ЦІЛЬ,  ДОДАЄ  НАСНАГИ!  НІЧОГО  ЩЕ  НЕ  ВТРАЧЕНО!   СЛАВА  УКРАЇНІ!   СЛАВА НАЦІЇ!

воскресенье, 6 марта 2016 г.

Гібридний геноцид

 Реалії українського сьогодення


   Іду додому з маршрутного таксі і сама з собою розмовляю, і ловлю себе на тому, що проскакують дуже лайливі слова. Всередині усе кипить і плавиться від почутого і побаченого. 

   Перед цим зателефонувала подруга і, мало не плачучи, розповіла, що перед нею у черзі у овочевому магазині знайома бабуся купила дві картоплини, коли побачила, що поряд колишня колега по роботі, то ніяково пояснила, що на супчик купила. Скільки супу з двох картоплин зможе зварити можна собі уявити. А через якусь годину і я зайшла у «АТБ», щоб купити щось з продуктів і дивлячись на ціни і на той мізер, який тримала у руці, захотілося плакати, але куди мені плакати, я хоч декілька найнеобхідніших продуктів змогла купити, а попереду мене жіночка похилого віку розплачувалася за три яйця.
   Отакі страшні реалії нашого сьогодення, і як що-небудь можна підвищувати. Зашморг на шиї найбідніших верств населення так уже затягнувся, що далі нікуди. Коли кожен вечір з екрану мені наша «славетна» влада намагається впарювати чергову брехню, одягаючи її у високі матерії, то мені хочеться відразу щонайменше - плюнути у екран, а щонайбільше, то здогадатися не важко. І у голові визріває черговий план помсти за усіх знедолених, багато разів обдурених і до краю зневажених.
   Я розумію, що це по-дитячому і навіть смішно, але усе частіше приходить на думку, що усі гілки влади за останні десятиліття хочеться зібрати у лепрозорій (спеціально відведена територія для хворих на проказу, і віддалена від населених пунктів, раніше лепрозорії були у Середній Азії) і огородити трьома рядами колючого дроту, відкрити для них один «АТБ», дати кожному з них 1200 грн. пенсії і нинішні тарифи на комунальні послуги і усе. Через рік не потрібно буде на них ні судів, ні міжнародних трибуналів, бо вони самі один одного загризуть.
   На чверть зросла електроенергія, а через місяць зросте ціна на газ і усе це знову ляже в основу формування ціни на продукти харчування. З огляду на цей справжній геноцид по відношенню до свого народу, усе частіше приходить розуміння, що Україна потрібна усім, але без українців.

03.03.2016р. Надія Таршин


Если Вам была полезна моя статья, прошу поделиться ей в социальных сетях

Комментариев нет:

Отправить комментарий